Rabu, Julai 23, 2008

Jeddah Lagi



Semalam ada aku bagitahu pasal Proton. Nilah gambar showroom dia yang menyakitkan hati tu. Anyway, bila aku masuk balik showroom dan nak ambil wuduk untuk solat Zohor, aku pergilah kat toilet dia. Not bad. Very clean and dry. Aku suka kalau toilet tu dry dan bukannya basah lecak. Bila nak flush saja aku terus ternampak iklan ni kat toilet. Dengan gatal tangan, aku terus ambil gambar....hah3.

Jeddah macam biasa, sibuk dengan kegiatan seharian. On the way back, aku ternampak bangunan yang ada office MAS yang pernah aku pergi dulu untuk tukar dan ambil ticket. Alamak kacau ni...tiba-tiba teringat kat Wakana dan anak-anak aku yang lain, Azumi, Yuya dan Marina. Banyak-banyak aku berdoa. Takut terlebih emotional nanti terus pi beli ticket...kacau...kacau...

Banyak yang depa buat kat sini. Tengah-tengah bandar ada pulak basikal besar kat tengah jalan, Then ada lagi replika bot dan macam-macam lagi kat Jeddah ni. Macam Arts Festival pulak! Tapi satu yang aku tak pernah tengok, orang training bola untuk kelab. Kat mana depa training? Tak pernah nampak pun tapi qualified World Cup! Kalau kat Malaysia, kita boleh nampak walaupun tak pernah qualified apa-apa. Anyway, that's Jeddah....

1 ulasan:

Kembara Musafir berkata...

that's a good one... lepas keluo toilet, terus "flash".... kecoh satu tanah Arab...!! haha...

Tewas

Harap maaf betul kerana saya tak termampu nak ipdate cerita-cerita saya disini. Banyak sebenarnya nak dikisahkan. 2. Walaubagaimanapun say...