Jumaat, April 25, 2008

Dubai dan Janda Baik




Lama sangat dah aku tak postkan cerita-cerita terbaru disini. Selalunya begitulah apabila aku pulang ke KL. Tapi kini aku dah kembali semula ke KSA ataupun Madinah precisely. Perjalanan dari KL kalau nak diikutkan memang very smooth. Tapi yang tak seronoknya apabila aku terpaksa transit lebih kurang 15 jam di Dubai. Habis semua tempat aku pergi. Dari Gate 1 hinggalah ke Gate 50. Semua tempat aku tidur dan aku bahagikan setiap kerusi yang aku duduk aku habiskan masa selama 2 jam supaya setelah 7 kerusi aku selesai, masa untuk bertolak telah tiba!

Seperti biasa selama di KL, aku sentiasa bersama2 keluarga tersayang. Merata tempat aku pergi bersama termasuklah ke Janda Baik buat kali ke dua! Anak2 aku memang suka mandi sungai memandangkan sungai dah berkurangan sekarang ni....sesampai saja di Janda Baik dan selepas check-in, Yuya terus menanggalkan pakainnya dan memakai swimming trunk dan terus melompat. Air agak deras. Marina ketawa mengekek manakala Abang membuat gua pasir. Aku dan Wakana seronok melihat keletah mereka. Sungguh tenang rasanya melihat ketiga-tiga mereka bermain didepan mata dan tak dapat aku bayangkan samada 10 ataupun 20 tahun lagi adakah kemeriahan sebegitu masih milik kami?

Tiada ulasan:

Tewas

Harap maaf betul kerana saya tak termampu nak ipdate cerita-cerita saya disini. Banyak sebenarnya nak dikisahkan. 2. Walaubagaimanapun say...