Ahad, Mei 18, 2008

Old Boys Dinner

Aku sempat menghadiri reunion old boys yang dilangsungkan di KDE pada hari Sabtu yang lepas. Ramai jugak yang datang. Adalah hampir 40 kesemuanya. Kami tak perlukan ucapan yang berjela-jela, cukuplah dengan salam sebagai tanda kami masih mengingati antara satu sama lain. Gambar tak dapat nak aku uploadkan disini memandangkan tak semua gambar yang telah diterima. Aku akan cuba pada entry aku yang akan datang.

Sebenarnya dah seminggu aku tak updatekan blog aku ni. Ada saja halangan selain daripada tiba-tiba menjadi malas. Nantilah sehari-dua saja lagi aku akan buat ok? So for the time being, wait and see...

Tiada ulasan:

Tewas

Harap maaf betul kerana saya tak termampu nak ipdate cerita-cerita saya disini. Banyak sebenarnya nak dikisahkan. 2. Walaubagaimanapun say...