Ahad, Ogos 17, 2008

Training Part 2



Hari ni aku mulakan dengan full training programme untuk staff-staff aku yang datangnya dari segala pelosok dunia tu. Letihnya berbahasa sebab lepas aku buat training dalam bahasa Inggeris, Restaurant Manager aku kena translate dalam bahasa Arab ataupun Urdu yang aku sendiri tak faham. Dalam ramai-ramai tu ada pulak sorang budak tiba-tiba jawap, "Saya faham bos.." Hah! Terkejut aku. Rupa-rupanya dia pernah kerja kat Kelantan dulu. Katanya kat kilang plastik. Eh ada ka kilang plastik kat Kelantan?

2 ulasan:

chef awie berkata...

salam ramadan mubarak,

broooo.ni awie yg keja kat kl renai dulu .bkn awie botak,,,ni awie yg selalu keja mlm,,,
ingat...kita sama2 buka vouge cafe ....

awie
dubai

Uncle berkata...

MasyAllah Awie. Long time no see. My apologies. How's life? Keep in touch.

Uncle

Tewas

Harap maaf betul kerana saya tak termampu nak ipdate cerita-cerita saya disini. Banyak sebenarnya nak dikisahkan. 2. Walaubagaimanapun say...