Selasa, Oktober 28, 2008

Lepas Maghrib




Aku dah cakap, baru masuk 2 minggu aku tukar layout aku dah boring balik...tengok katil boring. Tengok sofa boring, tengok tv pun boring. Kalau ikutkan aku semua furniture aku nak remove tapi mana nak letak? Aku suka letak tilam atas lantai je then banyakkan throw cushions. Then letak pokok bonsai sikit.....living room semua dok bersila ....amboi rasa macam dok kat Fuji dulu pulak. Actually semalam aku nak tengok KS bedsheet dengan duvet cover, kasi color sikit. Letih dah pakai putih tapi mahal ya' amat. Terus kensel.

Lepas Maghrib kat Haram (dok depan Kaabah)aku terus ke Zam-Zam Tower. Round punya round aku ter masuk ke kedai perfume nak cari CK Summer Special Collection. Actually aku dah ada 2 tapi this year summer tak sempat nak beli lagi. Tiba-tiba ada satu budak nak kata Arab pun tak Arab datang cakap Melayu dgn aku. Aku pun sembang pasal perfume. Aku tanya dia dari mana? Dia kata dia Malaysian, Pak Singapore, Mak Malaysia la ni dok Mekah. Aku tanya lagi Mak dari Malaysia dari mana? Then dia jawap "Pulau Tikuih (Pulau Tikus!) Hah3X aku bantai gelak......"geng nasi kandaq" ni....dia pun bantai gelak sama...punya lama kami sembang. Dia cakap mesti bagitau kat parents dia.

Gambar-gambar kat atas tu tak ada kena mengena dgn topik pun saja je nak masukkan sikit. Nantilah aku ambil gambar lagi banyak-banyak dan upload. Till then....

Tiada ulasan:

Tewas

Harap maaf betul kerana saya tak termampu nak ipdate cerita-cerita saya disini. Banyak sebenarnya nak dikisahkan. 2. Walaubagaimanapun say...