Rabu, Disember 03, 2008

Berita terkini




Semalam aku dah cakap yang aku ada jumpa si Chico, Chenet dengan Amiri kat D'Saji. So nilah gambar kami berempat tengah dok minum teh tarik. Meriah jugak walaupun kami cuma ada satu jam after asar. Ni untuk prove yang memang kami jumpa kat Tanah Suci Mekah. Sembang..sembang dan terus sembang. Macam biasa, terlalu banyak topik dan masa terlalu pendek!

Satu lagi gambar ialah waktu sembahyang. Dari bilik aku dah nampak memang dah penuh sampai kat tengah jalan semuanya. Dah dekat wukuf dan lepas tu dah raya haji. So suasana memang tersangat riang-ria!

Satu lagi gambar briefing dengan staff aku sebelum masuk dinner. Ni penting sebab aku kena bagi tahu yang group VIP. Dari mana depa datang, table mana dan all the do's and don'ts.

Sorry entry hari ni memang pendek sbab aku terlebih busy hari ni!

Tiada ulasan:

Tewas

Harap maaf betul kerana saya tak termampu nak ipdate cerita-cerita saya disini. Banyak sebenarnya nak dikisahkan. 2. Walaubagaimanapun say...