Selasa, Januari 20, 2009

No entry...yet again?

(Marina dengan Asna lepas swimming!)

Dear all. I am very-very busy today. Makcik-makcik aku dari AS (Alog Setaq) datang. Pick up pagi pukul 4.30am! Sampai la ni tak tidur lagi sebab sembang banyak sangat. Lepas ni nak ambil Abang kat sekolah ugama then pergi sekolah practise bola, aku terus pick up Auntie, on the way back pick up Abang habis bola, sampai rumah mandi, tukar baju then pergi jumpa Azrul kat Pelita Ampang Point. Azrul ni sama dengan aku kat Suisse dulu tahun 95' and maybe Faizul dengan Rozaidi akan join sekali. Depa pun kat sana jugak dulu. Ish.....busy sunggoh no cheq hari ni....

Gambar yang ada tu tak kena mengena langsung dengan topic sebab aku tak dan nak ambil gambar. Esok maybe yea!

Tiada ulasan:

Tewas

Harap maaf betul kerana saya tak termampu nak ipdate cerita-cerita saya disini. Banyak sebenarnya nak dikisahkan. 2. Walaubagaimanapun say...