Isnin, Januari 05, 2009

Old Boys Dinner Part 2/Jalan-jalan



(baju merah si Aini then Kudo dan dengan hp tu Jawer)
(Jawer teringat masa time-time Pink Floyd - On the Wall)
Malam tu lepas dinner, kami berkonvoi sakan dekat 10 bijik kereta pergi kat jambatan Putra Jaya. What's the reason? Kami teringin nak ambik gambar ramai-ramai kat situ. Kat atas jambatan pulak tahun 2008. Dulu tahun 1985 kami ambik gambar kat tangki air! Ketua konvoi kami si Jawer yang suatu ketika dulu merupakan peneroka pertama kawasan semak-samun ni. So memang dia tahu selok-belok Putra Jaya. Diikuti oleh Si Aini Atan yang dah migrate pergi Thailand so agak lost sikit bila sekali-sekala balik office kat situ. Lagipun kan dah past midnight...semua dah rabun sikit..

Aku tengah tunggu si Kushairi hantar gambar baru dengan camera cun dia. Nanti kalau ada aku upload lagi..Anyway semalam aku pergi Best Dengki kat KLCC. Saja-saja lalu je. Harga dia mak aiiii....memang harga Best Dengki! Sampai-sampai je terus Yuya lapar nak makan. Laju je kaki pergi Yoshinoya. Aku tengok semua orang makan pun aku dah kenyang. Bila semua dah settle, Abang pulak nak makan ice-cream. Straight ke ground floor makan kat depan Le Cucur tu. Kedai ice-cream tu aku dah lupa nama apa.

Sampai kat rumah, dah dekat pukul 4, dah kelam-kabut nak hantar Abang dengan Yuya pergi main bola pulak..Amboi bilalah dia orang ni nak main kat J-League...tak payahlah aku kerja...boleh pencen awal!

So hari ni, apa plan aku? Sekejap lagi nak pergi Post Office settlekan apa-apa yang patut. Then kalau rajin pergi Immigration untuk tambah pages passport aku yang dah tinggal 2 helai lagi balance. Eh berapa kena? Takkan tambah pages kena RM300 kot?

Tiada ulasan:

Tewas

Harap maaf betul kerana saya tak termampu nak ipdate cerita-cerita saya disini. Banyak sebenarnya nak dikisahkan. 2. Walaubagaimanapun say...