Jumaat, September 12, 2008

How time flies


Dah nak masuk 3 bulan aku kat sini. Mula-mula sampai dulu peh macam biasalah, apa pun tak ada lagi. Tension betul. Barang tak ada, restaurant dgn kitchen berterabur, staff tak ada, dll. Aku ada banyak deadline. Order barang, barang tak sampai, then hotel nak bukak masa Ramadhan lagi....alahai, kalau tak biasa memang lemah kepala lutut! Tengok ajelah kat dalam gambar tu. Dinding pun tak habis cat lagi! Then bumbung berlubang belum tampal, air tak ada, ac tak ada...



Tapi walau macamanapun berkat kesabaran dan kesungguhan dan doa daripada keluarga serta member2 kat sini yang memang banyak membantu macam si Azli yang sentiasa busy tu dan bos aku yang sentiasa baik hati, dapatlah aku bukak jugak restoran aku tu walaupun tak lah seperti yang diidam-idamkan. Tunggulah nanti yea....

Sorry, aku terpaksa lari sekejap sebab ada ramai Malaysians dah sampai kat D'Saji. All professionals dan aku sangat berbangga dengan dia orang!

Tiada ulasan:

Tewas

Harap maaf betul kerana saya tak termampu nak ipdate cerita-cerita saya disini. Banyak sebenarnya nak dikisahkan. 2. Walaubagaimanapun say...