Khamis, September 11, 2008

Ramadhan Mubarak


Sekarang ni musim puasa. MasyAllah...punyalah ramai manusia. Sampai aku nak kemana-mana pun tersangkut sebab jalan penuh sesak dan banyak jalan yang menghala ke Haram dah ditutup. Gambar yang aku hantar tu ialah gambar si Nyamuk yang dah 7-8 kali buat umrah. Alhamdulillah murah rezeki si Nyamuk. Dia duduk kat hotel aku dan dapat rate yang paling murah dalam dunia, SR1270 semalam! Itupun bilik yang menghala ke belakang after 50% discount. Bayangkan harga kalau dah dekat Eid nanti dan harga bila Hajj season.



Satu lagi gambar ialah sewaktu first day Terawikh. Ramainya macam semut. Sekarang ni lagilah...kalau dulu biasanya umrah akan ambil masa selama satu setengah jam tapi sekarang dah 3 jam kalau cepat. Kalau tak memang berjam-jam....

Tadi aku pergi gunting rambut. Selalunya SR10 tapi tadi dah jadi SR15 sebab katanya Ramadhan Mubarak.....!

Tiada ulasan:

Tewas

Harap maaf betul kerana saya tak termampu nak ipdate cerita-cerita saya disini. Banyak sebenarnya nak dikisahkan. 2. Walaubagaimanapun say...