Sabtu, November 01, 2008

Raya open room

(pergi Jeddah old town dengan tokey laundry yg pakai thobe tu)

(tengok betul-betul siapa kat dalam gambar tu?)

(nampak tak artis tu?)

A few days ago, we decided to have just a tiny....tiny so called Raya gathering. Tak lah jemput ramai sangat cuma 2-3 orang ja. Ala...rendang dgn kuih raya kan ada lagi (courtesy dari EF dan UA ada banyak lagi)...aku goreng telor je, geng aku sorang lagi tu goreng ayam, sayur, sambal udang dan lain-lain. Aku beli air then makan dengan nasi putih je. Jadilah...orang bujang...actually total yang datang adalah dalam 8 orang. Meriah lah jugak kami. Cuma lagu raya je takde. Guests kami sampai kat lift aje dah cakap ada bau sampai kat lift. Aduh kelam-kabut bukak tingkap. Nasib baik alarm tak activate masa tu kalau tak, memang parah!

Depa sampai je semua kena usher masuk bilik aku dulu sebab makanan tak siap lagi. Heh3X...tau-tau ajelah dapur hot plate, memanglah lambat nak siap. So depa pun lepaklah kat tempat aku minum-minum then bila semua dah siap barulah masuk bilik sebelah. Ala...connecting room, senanglah..makan-makan dan makan-makan program hari tu. Pergh, punyalah berat lepas tu. Muka rasa sembab semacam je, perut apalagi bertambah sembab lah...tapi dah jadi host punya pasal, takkanlah host tak makan? Buruk perangai la tu. Depa kayuh, aku pun kayuh, depa tambah, aku pun tambah. Aku rasa macam immediately naik 5 kilo!

So hari ni, apa yang aku makan? Breakfast minum kopi dengan jus. Lunch aku makan sayur and dinner malam ni aku order vegetable soup dengan caesar salad untuk dinner pukul 8 nanti. Heh3X...jaga badan.....

Tiada ulasan:

Tewas

Harap maaf betul kerana saya tak termampu nak ipdate cerita-cerita saya disini. Banyak sebenarnya nak dikisahkan. 2. Walaubagaimanapun say...