Selasa, Mac 11, 2008

Sigh.....



Selalunya aku begitu energetic untuk melakukan sesuatu tetapi ada juga masa aku merasakan yang aku tak mahu langsung melakukan apa-apa. Perasaan tak mahu melakukan apa-apa itu menyerang aku kini. Tepat pada waktu ini! Nak makan tak ada mood. Nak exercise dan buat streching tak ada mood. Nak keluar berjalan-jalan tak ada mood. Nak membasuh baju apalagi menggosok langsunglah tak ada mood! Walaubagaimanapun selepas ini aku masih perlu menyiapkan satu report yang perlu dihantar secepat mungkin. Kemudian aku harus menghantar satu list kepada supplier untuk mendapatkan quotation yang aku janji akan dihantar pada hari ini

Besok pagi pukul 11 aku ada satu temu janji dengan seseorang kemudian harus melihat progress hotel ketahap mana sekarang ini. Ahhhh.....semoga mood aku kembali datang secepat mungkin.

Gambar yang aku attachkan diatas adalah merupakan kawan-kawan aku di Le Bouveret, Suisse dulu. Ocha atau nama sebenarnya Rosana Winarto sekarang bergelar Associate Director of Catering and Convention di Amerika manakala Ice ataupun Johann Runarrson kini ialah Assistant Director of Food and Beverage di London. Aku gembira dengan kejayaan mereka!

Tiada ulasan:

Tewas

Harap maaf betul kerana saya tak termampu nak ipdate cerita-cerita saya disini. Banyak sebenarnya nak dikisahkan. 2. Walaubagaimanapun say...