Ahad, Mac 02, 2008

Tengah Fikir Ni....


Jenuh aku memikirkan samada mahu membeli basikal ataupun tidak untuk berulang-alik ke tempat kerja yang jaraknya lebih kurang 30 minit berjalan. Kalau aku membeli basikal beginilah gamaknya basikal aku nanti dan beginilah mungkin akan diikat ditiang lampu didepan hotel nanti....

Aku boleh berkongsi dengan RS siapa yang akan mengayuh atau siapa yang akan membonceng! Gambar diatas aku ambil sewaktu menunggu masuk waktu Zohor dan sebelum masuk ke perkarangan masjid Nabawi. Baru lepas makan kek kecil yang rasanya seperti baulu dan RS makan shawarma.

Kami dapat menunaikan sembahyang zohor diperkarangan Rowdah iaitu jaraknya lebih kurang 20 barisan dari saf pertama...alhamdulillah sebab sekarang ni masih belum peak season lagi..mungkin penghujung bulan March nanti akan ramai lah pengunjung yang berziarah.

Tiada ulasan:

Tewas

Harap maaf betul kerana saya tak termampu nak ipdate cerita-cerita saya disini. Banyak sebenarnya nak dikisahkan. 2. Walaubagaimanapun say...