Selasa, Mac 04, 2008

Tuesday Morning


Dah lama aku ingin mengambil gambar bersama-sama dengan towkay teh aku. Sudah melewati 9 bulan aku disini, inilah pertama kali aku bergambar bersama dengan Mohammad (sebenarnya aku tak tahu namanya, tetapi disini semua orang di panggil Mohammad!)Mohammad seorang yang sungguh kuat bekerja dan kalau sangat kuat bekerja sudah tentulah dia buka rakyat Saudi!. Satu-satunya gerai yang dibuka 24 jam di Madinah. Menjual minuman seperti kopi, teh, jus dan disini juga aku dapat merasa shawarma ataupun sandwich untuk sarapan.

Dia dengan bangganya mengambil gambar bersama-sama dengan aku. Mohammad akan menutup gerainya setiap waktu solat dan boleh dilihat di masjid berada di saf-saf yang terkehadapan. Dibantu oleh anak-anaknya iaitu Mohammad dan Mohammad!

Tiada ulasan:

Tewas

Harap maaf betul kerana saya tak termampu nak ipdate cerita-cerita saya disini. Banyak sebenarnya nak dikisahkan. 2. Walaubagaimanapun say...