Khamis, Februari 20, 2020

Tewas

Harap maaf betul kerana saya tak termampu nak ipdate cerita-cerita saya disini. Banyak sebenarnya nak dikisahkan.

2. Walaubagaimanapun saya ingin menjemput anda semua ke facebook saya untuk membaca kisah-kisah saya. Pergi ke fb dan taip saja nama saya. Mohd Shahrir Ali.

3. Disitu saya update hampir setiap hari cerita-cerita saya berkenaan daily routines, aktiviti ragbi saya setiap hujung minghu selepas program Masjid Jamik dan terbaru ialah masukan tentang pembikinan Boutique Hotel yang bakal beroperasi tak lama lagi.

4. Singgahlah di fb saya ya...jika suka dengan cerita-ceritanya, tekan saja butang like. Lebih indah jika anda meninggalkan sedikit komen diruang 'komen'.

Jumpa disana ya....

2 ulasan:

Kakcik Seroja berkata...

Ya...kakcik ikuti cerita harian Uncle di sana... :)

Uncle berkata...

terimakasih kakcik yg menyokong saya tanpa henti sejak dari dulu..

Tewas

Harap maaf betul kerana saya tak termampu nak ipdate cerita-cerita saya disini. Banyak sebenarnya nak dikisahkan. 2. Walaubagaimanapun say...