Selasa, Februari 26, 2008

Bola lagi?




Wakana dah pening kepala...tiap-tiap minggu anak-anak aku sibuk dengan bolasepak. Tak menang tangan dia. Selepas menghantar kedua-duanya main bolasepak, Marina akan mula meragam,nak susulah, nak tidurlah dsbnya. Minggu lepas ada football carnival pulak. Melilau Wakana mencari padang untuk menghantar mereka.

Minggu lepas aku ada menghantar satu e-mail ke FAM menanyakan samada mereka ada hubungan dengan mana-mana kelab dari Jepun. Sehingga kini aku masih menunggu jawapan. Mungkin mereka sibuk dengan election yang akan datang tak lama lagi. Walaubagaimanapun, aku memang serious ingin melihat Azumi dan Yuya berjaya didalam permainan bolasepak ataupun ragbi, selain daripada pelajaran..Yuya jadi goalkeeper Hah3...kelakarlah Yuya ni!

Kepada Wakana, thanks for being a very doting mother! I love you.....

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kelakar kan, Muka Yuya.
I cakap dia, "Wow, Muka Yuya Serious betul!!" Dia mrah I.
Dia kata " La.. Mama ni! Goalkeeper mestilah muka serious!
....Beli grab boleh?"

Yuya, oh Yuya...

Uncle berkata...

Yuya nak main jadi GK sebab boleh pakai glove.........elakarlah Yuya...

Tewas

Harap maaf betul kerana saya tak termampu nak ipdate cerita-cerita saya disini. Banyak sebenarnya nak dikisahkan. 2. Walaubagaimanapun say...