Khamis, Februari 07, 2008

Finally!



Akhirnya aku berjaya juga menguploadkan gambar aku dan ini adalah cubaan aku yang ketiga!Teman-teman aku yang lain pasti ketawa apabila mengetahui akan kejayaan aku yang tak seberapa ini....anyway, yang paling tinggi ialah isteri aku yang tercinta Wakana Kamimura, berbaju putih Arman Azumi, berbaju kuning sambil menyedut minuman itu anak kedua aku iaitu Kamal Ariffin Yuya dan terakhir sekali yang paling kecil ialah Marina Ayumi. Gambar diambil di Pavillion sewaktu aku bercuti di KL tempohari.

Selepas ini aku rasa akan ada banyak lagi gambar ang akan aku masukkan.....

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Finally you success to put photos! Tapi malulah tengok gambar i ni....

Tanpa Nama berkata...

Congratulation!... Semakin menjadi-jadi... Maklumlah, dah 40 tahun...

Tewas

Harap maaf betul kerana saya tak termampu nak ipdate cerita-cerita saya disini. Banyak sebenarnya nak dikisahkan. 2. Walaubagaimanapun say...