Selasa, Jun 03, 2008

David Beckam in Penang



Aku berkesempatan untuk pulang ke Penang selama beberapa hari bersama-sama Mama, Kak Anne, Kak Lit, Izat, Azumi dan Yuya. Peluang ini aku ambil kerana anak-anak aku bercuti sekolah pada waktu itu. Pada hari ketiga aku disana, kami telah ke Botanical Garden. Dulu kami boleh memandu kedalam untuk bersiar-siar tapi kini tidak lagi. Jadi kereta hanya diparking diluar dan kami terus berjalan masuk.

Tempat ini mengingatkan aku kepada zaman kanak-kanak aku disana dulu bersama-sama arwah Bapak dan Mama. Banyak sungguh monyet. Kini anak-anak aku pulak yang seronok dan ini menambahkan lagi nostalgia aku. Apek yang ambil gambar "atas tangan" ada lagi kat situ. Dia dah tua dan dah tak ramai pelanggan lagi....kesian Apek...

Anak-anak aku dan Izat seronok tengok monyet yang datang dengan berbagai-bagai gaya dan yang paling mencuit hati tentulah yang bergaya macam David Beckham. Tengok rambut dia, fuh...memang kelas! Kami bertuah sungguh sebab dapat jumpa David Beckham di Penang. Eh, Posh mana?

Tiada ulasan:

Tewas

Harap maaf betul kerana saya tak termampu nak ipdate cerita-cerita saya disini. Banyak sebenarnya nak dikisahkan. 2. Walaubagaimanapun say...