Rabu, April 09, 2008

Yukari from Japan




Hi dah lama aku tak blog kat sini. Sekali lagi bukannya apa, tapi apabila balik ke KL rutin harian aku bertambah sibuk dengan anak-anak. Tak puas rasanya duduk bersama mereka yang semakin membesar dan bijak berbicara.

Di hari-hari terakhir sebelum aku pulang ke KL kawan Wakana dari Jepun (kini bertugas di Hong Kong) datang melawat keluarga aku di KL. Dia datang bersama suami, anak dan ibunya. Kali terakhir dia melawat kami ialah sewaktu perkahwinan aku dulu. Memang rapat sungguh persahabatan mereka. Wakana kata itu kawannya sewaktu dibangku sekolah lagi....

Sewaktu disini mereka dibawa melawat ke Zoo Negara, Batu Caves dll tempat menarik di KL lagi. Aku tak berkesempatan berjumpa mereka kerana sampai KLIA tengah malam sedangkan mereka bertolak pulang pada tengahari dihari yang sama!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

khalas...shabab..sudah sampai ke saudi ghupanye...dinner nanti balik haaa...

Tewas

Harap maaf betul kerana saya tak termampu nak ipdate cerita-cerita saya disini. Banyak sebenarnya nak dikisahkan. 2. Walaubagaimanapun say...