Ahad, Ogos 24, 2008

Anak-anak

Hari ni entah pasal apa aku teringat sangat-sangat kat anak-anak aku yang 3 orang tu. Apa lah dia orang buat masa cuti sekolah ni. Wakana kerja, aku pulak tak ada kat sana. Kesian jugak kat budak-budak 3 orang tu. Tapi semalam Wakana ada sms aku kata yang dia bawak abang dan Yuya tengok wayang cerita Wall-E. Wakana cakap, masa semua orang sibuk tukar baju, Marina pun tumpang seronok sama tukar baju sebab ingatkan nak keluar jalan-jalan, lepas semua dah tukar, Marina kena tinggal. Kesian dia...mesti nangis...

Takpalah, Marina kan kecik lagi, nanti bila Papa balik nanti, Papa bawak Marina tengok wayang pulak. To Wakana, Abang, Yuya dan Marina, I missed you all. Take care and Papa sayang semua!

Tiada ulasan:

Mula dah.....

Setelah saya menulis tentang buku minggu lalu, tiba-tiba minat membaca saya telah kembali terangsang. Mungkin kerana saya dikelilingi ol...