Rabu, Ogos 13, 2008

Sorry....sorry...sorry...


Sorry dah agak lama aku tak update blog ni. Bukan kehabisan idea tetapi internet connection tak ada. Aku berpindah office dari Lobby Level ke tingkat 2, jadi banyak perkara yang terpaksa dibuat.

Sehari dua aku agak sibuk memandangkan restaurant terpaksa diset untuk percubaan supaya aku tahu berapa maximum capacity yang boleh dimuatkan nanti jika di "high season". Nanti terpaksa sambung set up lagi oleh kerana pekerja sedang membersihkan kawasan.

Gambar yang aku attachkan diatas ialah gambar untuk Haram Viewing for VIP in the evening. Saja buat sample. Pemandangan malam sangat cantik dari situ. Anyway kalau ada masa lagi aku akan sambung cerita.

Tiada ulasan:

Tewas

Harap maaf betul kerana saya tak termampu nak ipdate cerita-cerita saya disini. Banyak sebenarnya nak dikisahkan. 2. Walaubagaimanapun say...