Selasa, Ogos 26, 2008

VIP

Katanya ada VIP nak sampai dari Egypt. Kalut kami dibuatnya. Nasib baik petang tadi aku ada buat sample fruit basket untuk aku letakkan kat bilik upon arrival. So dalam kalut tu (aku dapat tahu dah petang pukul 6) lebih kurang pukul 10 aku buat spot check kat RS tengok apa yang budak-budak aku dah siapkan. Lepas aku comment dan buat adjustment, dengan dalam keadaan yang tak cukup barang-barang, dapatlah jugak aku siapkan fruit basket yang tak seberapa tu! Tak lah cun pun tapi ok lah sebab ala kadar dan dalam keadaan darurat.



Aku letakkan satu plate fresh fruits kat atas steel stand dan satu plate lagi aku cuma letak kat bawah untuk dapatkan effect 2 levels dan aku isikan dengan dry fruits. Then bagi satu finger bowl. Lain-lain tu aku campakkan jus dan soft drinks and lastly, aku bagi seteko Arabic Coffee. Hantam sajalah labu......tak lah cun tapi kira oklah tu!

Tiada ulasan:

Tewas

Harap maaf betul kerana saya tak termampu nak ipdate cerita-cerita saya disini. Banyak sebenarnya nak dikisahkan. 2. Walaubagaimanapun say...