Isnin, Ogos 04, 2008

Restaurant



Ini actually cuma mock saja....for picture taking. Last minute punya kerja...Tengoklah sendiri, banyak barang yang tak ada. Kalau ada, aku buat kasi meletup restaurant ni...Location is excellent sebab facing al Haram dan kalau malam, mesti cun punya especially lepas Isyak. Letak candle ka (sini tak boleh) ataupun aku dim kan lampu tu. Peh mesti power!

Anyway, ini semua kerja last minute. Selalu kalau ada photo shoot, kita dah tahu seminggu sebelum, siap dengan itinerary sekali i.e. front office pukul berapa, f&b pukul berapa and so on. Tapi kat sini semuanya last minute jadi kerja aku pun dah jadi last minute. Sabar, ini semua dugaan Tuhan...

Ini semua tak jadi masalah sebab aku memang di trained kan untuk produce result walaupun disaat-saat akhir. So far kerja kat sini tak banyak masalah sangat. Itu akulah, orang lain aku tak nak ambil tahu, bukan urusan aku. Aku cuma concentrate apa yang aku patut buat dan apa yang aku patut dapat. Itu saja.

Aku baru dapat satu e-mail pagi ni yang mengatakan bahawa Senior aku kat SDAR sorang lagi nak buat umrah. Nama dia Taufik. InsyAllah Rabu ni sampai dan bolehlah aku TT dgn dia. Maybe Nyamuk pun akan datang dari Riyadh. Tengah tunggu confirmation saja. Wah dah boleh bukak Saudi Chapter ni....

Tiada ulasan:

Tewas

Harap maaf betul kerana saya tak termampu nak ipdate cerita-cerita saya disini. Banyak sebenarnya nak dikisahkan. 2. Walaubagaimanapun say...