Selasa, September 23, 2008

Office baru


Aku baru pindah opis baru yang aku cakap dulu tu. Location memang strategic sebab mengadap Executive Chef aku dan opis aku pulak kat tepi restoran. Jadi staff aku yang seramai 120 orang tu memang tak boleh lari. Sekali jerit semua orang dengar. Tak banyak pun barang kat dalam opis ni. Aku cuma letak satu 3 seater sofa off white satu coffee table yang aku decoratekan dgn menu hotel-hotel kat Mekah then satu kerusi lagi untuk mtg. Meja tak ada kecuali meja aku yang super cute tu. Aku memang tak suka kalau serabut sangat. Aku happy kalau opis aku very simple @ zen @ minimalist. Kat rumah pun serupa. Barang tak banyak. Wakana pun cakap serabut kalau banyak sangat barang.



Kat sebelah corner satu lagi pulak, aku letakkan satu pasu pokok yang aku sendiri tak tahu species dia. Aloe Vera ka tu? Hantam sajalah labu...janji hijau sikit opis aku ni...

6 ulasan:

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ berkata...

salam Uncle....
huhuhu shunteknya. Decor yang sungguh shuntek. Ni kalau duk kat umah mau tak kuor2 dibuek eyy. Tenang skalik. Klau ianya mengadap Serambi Kaabah...yallah!! Alangkah damainya erk Uncle.
Uncle....
Raya nanti kek mano?

Uncle berkata...

Salaam Dila.
Thanks for the compliments. Actually bukan apa, opis tu tak siap lagi. Banyak barang tak ada (reason lagi..). Later I'm going to put photo frames pulak with all the Malaysian Ministers and Stars yang datang buat umrah. Try to do "black and white" pictures. Ok kot?
Raya this year I'll be celebrating in Mekah. Wakana and the family will be in KL.

Uncle

Leesa Liisa berkata...

salam. cantik la bro....i suka la!

Uncle berkata...

Alhamdulillah syukran....
ala...tak siap lagi tu..kuih raya dah buat ka? Take care.

Uncle

Leesa Liisa berkata...

kita main kuih tunjuk jer uncle...tak de masa nak wat..malas pun yer hehehe!! uncle camner persiapan raya?

Uncle berkata...

Persiapan Raya untuk anak-anak saja. Aunty pun tak buat apa. Kuih beli ja. Baju melayu uncle pakai yang kahwin 11 tahun dulu. Elok lagi, sayang nak tukar. This year uncle celebrate (celebrate ke?) alone kat Mekah. Aunty dan anak-anak kat Ampang.

Uncle

Tewas

Harap maaf betul kerana saya tak termampu nak ipdate cerita-cerita saya disini. Banyak sebenarnya nak dikisahkan. 2. Walaubagaimanapun say...