Sabtu, September 13, 2008

Rambut Putih / Azli


MasyAllah banyaknya rambut putih aku? 2 hari lepas aku pergi gunting rambut, balik sebelum tidur (mind you, it was 4am, ok! Wakana dah ada kat opis dah!)aku pun mandi dan syampu rambut. Lepas bilas rambut tengok-tengok kat cermin, la....semua dah putih! So hantam sajalah labu....age is really catching up. Ni gambar yang aku baru ambil tadi masa tengah round-round lepas berbuka puasa. Guests memang ramai dan kemungkinan akan bertambah ramai lagi towards the last 10 days of Ramadhan. Anyway, I'm prepared..

Gambar ni aku ambil kat entrance restaurant yang tak siap lagi tu. Ada la letak itu sikit, ini sikit nak cover mana-mana yang patut.



Gambar nombor 2 pulak ialah gambar member aku kat sini. Nama dia Azli. Dia memang world record holder, I tell you! Mana ada orang dalam dunia ni yang lost weight sebanyak 14kg dalam masa 2 bulan? Peh menangis Dr. Atkins! Azli dengan bangganya berposing kat lantai yang baru dia suruh budak dia polished tu. Chrystallized kata dia. Memang cun hasil kerja dia. Mungkin kalau Tok Imam Haram tengok, mesti suruh dia chrystallized lantai masjid pulak. Anyway Azli, your work is always "number 1 in the world lah..."

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam ziarah dari bumi Dublin.. jemput2lah ke blog hamba.. :)

Uncle berkata...

Hi Kitaro San.
Thanks for visiting. InsyAllah will do. Mcamana nama jadi lagu tu?

Uncle

Tewas

Harap maaf betul kerana saya tak termampu nak ipdate cerita-cerita saya disini. Banyak sebenarnya nak dikisahkan. 2. Walaubagaimanapun say...