Selasa, September 16, 2008

Rindu anak-anak



Ini anak-anak aku yang dah agak besar. Dah agak lama jugak aku tak jumpa dia orang, apalagi di bulan Ramadhan Mubarak ni. Memang sedih tapi apa nak buat. Setiap Jumaat seperti biasa Wakana dll akan telefon aku dan terdengar kat cuping telinga yang Marina menjerit-jerit panggil nama aku. Alamak sayunya...tapi apa nak buat? Terpaksa jugaklah memendam perasaan.

Yuya pulak masih nakal macam dulu. Mungkin lebih nakal lagi sekarang ni agaknya, asyik dok kacau Abang saja kata Wakana. Hari tu Wakana report kat aku, katanya Yuya talifon sampai 16 kali masa Wakana tengah sibuk buat kerja. Wakana tak sempat nak angkat talipon. So lepas meeting Wakana phone ke rumah dan bertanya kat Yuya sebab apa talipon sampai 16 kali. Kalau penting sangat barulah talipon. Then Yuya kata memanglah penting....dia nak tanya boleh bukak puasa tak? "Tu kan penting...sebab tu lah Yuya talipon Mama!"

Tiada ulasan:

Tewas

Harap maaf betul kerana saya tak termampu nak ipdate cerita-cerita saya disini. Banyak sebenarnya nak dikisahkan. 2. Walaubagaimanapun say...