Ahad, September 07, 2008

Store room


Amboi letih sungguh bila buat opening hotel ni. Bukannya apa, challenges yang mendatang tu kadang-kadang membuatkan orang akan cabut sebab tak tahan. Mana taknya, you are on call 24 hours. Tengah-tengah kerja tiba-tiba letrik takdak, air putus, computer jammed, barang tak sampai, storage takdak dan 1001 hal lagi yang tak terfikir pun akan muncul tapi tiba-tiba ada kat depan mata. MasyAllah cabaran tu!

Cerita pasal storage pun satu hal. Store aku tak siap-siap lagi. Bila buat storage kena ada proper lighting, kena ada proper ventilation dan kena ada proper air conditioning kalau tidak barang-barang ataupun beverage cepat sangat bertukar rasa jadi basi etc. Memang masalah besar tu. Sini bila bilik dah siap walaupun tak ada bumbung dan benda-benda lain, dia orang kata dah siap! Untuk aku benda macam ni tak siap langsung. Siap untuk aku bila semuanya berfungsi tanpa sebarang hiccup. Hah itu baru siap...

Jadi, beverage aku like juices, susu etc for the time being terpaksalah bermalam kat opis aku aje!

Tiada ulasan:

Tewas

Harap maaf betul kerana saya tak termampu nak ipdate cerita-cerita saya disini. Banyak sebenarnya nak dikisahkan. 2. Walaubagaimanapun say...