Isnin, Oktober 13, 2008

Harta aku







Ni semualah yang aku paling sayang dalam dunia. Of course termasuklah Wakana sekali, yang tu memang kena mention tu. Kalau tak, problem nanti...Hai bila tengok anak-anak aku, alamak dah besar depa noo....dulu kecik-kecik lagi depa ni. Rasa macam depa baru lepas merangkak. Sekarang ni semua dah boleh berlari dah. Aku teringin nak bawak keluarga aku semua duduk sekali dengan aku tapi mungkin bukan sekarang. InsyAllah kat tempat lain nanti.

Hari ni aku memang ada banyak kerja yang kena buatdan follow up. So let the pictures do the talking!

3 ulasan:

Leesa Liisa berkata...

wakana tu mesti la uncle..kalau idak amuk tk nadim :P

tomey arr anak uncle...

Uncle berkata...

Dear Alicia.

Ala...ni semua rezeki yang Allah bagi kat kita. Itu semua tanggungjawab tu. Sama-sama lah kita menjaga keluarga kita. How's the weather in KL?

Leesa Liisa berkata...

hujan la uncle lately ni...hujan lebat pastu petir sekali...

Tewas

Harap maaf betul kerana saya tak termampu nak ipdate cerita-cerita saya disini. Banyak sebenarnya nak dikisahkan. 2. Walaubagaimanapun say...