Jumaat, Oktober 31, 2008

I'm a Star!

(with Fahrin Ahmad)
Aku jumpa dengan si Fahrin masa dia datang duduk sini tempohari untuk shooting selain daripada melakukan umrah. Dia duduk tak lama sebab dia kena balik KL sebab ada satu show yang dia kena buat, something to do with a couple menari-menari tu. Aku pun tak ikut sangat. Another reality program kot...but Fahrin is very polite dan jugak tak seperti yang aku selalu baca kat majalah-majalah Hai, Media Hiburan, Mangga dan URTV yang selalu aku baca kat kedai mamak gunting rambut tu (obviously mags yang dah 3 bulan expired!). Memang sah LO rugi besar!!!
(with Datuk Rahim Razali)
Hah! yang satu ni memang idola aku dari kecil. Suara dia masa dok buat ulasan selari bolasepak, pergh...memang tiada tandingan. Kelas betul....finally aku sempat jugak jumpa kat sini. Datuk pun datang shooting with the same production tapi cerita lain-lain. Masa dia buat ulasan dulu, aku memang terpegun kat depan tv...then dia buat ulasan world cup pulak! Alahai Datuk....aku pulak yang terasa pemes!!

2 ulasan:

PINATBATE berkata...

amboi...uncle pun dah jadi starlah sekarang!

Penerbangan pertama jemaah haji Msia dah berlepas smlm..kawan saya tukang masak tabung haji pun ikut sama..ini kali ke 8 ...seronok dia tiap tahun pergi Mekah..

Uncle berkata...

Salaam Pinat.
Uncle cuma tumpang je, heh3...tadi lepas sembahyang Jumaat, kami buat "open room". Ada lagi star yang datang...tunggu ye sambungan cerita nanti.....tapi mungkin Ghazzaz (another fellow Malaysian blogger kat Yanbu) dah tahu kot saper!

Uncle

Tewas

Harap maaf betul kerana saya tak termampu nak ipdate cerita-cerita saya disini. Banyak sebenarnya nak dikisahkan. 2. Walaubagaimanapun say...